petek, 7. oktober 2011

Japonski špic

Japonski špic, nippon supittsu, je eleganten, dostojanstven in skladen pes z izredno razvitim vonjem in slu­hom ter zelo ostrim vidom. Zunaj svo­je domovine je skoraj neznan.

VIDEZ: Je krepak in čvrst pes z značilno trikotno oblikovano glavo, kot jo imajo špici, zelo široko lobanjo, razločnim stopom in močnim, klinastim ter šilastim gobcem. Pošev­ne mandljaste oči so temne barve. Uhlji so visoko nastavljeni, majhni, trikotni in pokončni. Kožuh snežno bele barve sestavljata ravna in pridvignjena krovna dlaka ter kratka, mehka in čvrsta podlanka. Srednje dolg, visoko nastavljen rep je zavit na hrbet.

Japonski špic

ZGODOVINA: Japonski špic ima iste prednike kot samojed in je potomec nordij­skih špicev, ki so pred davnimi leti prišli na Japonsko in se tam ustalili. Med le­toma 1918 in 1925 so japonski vzreditelji v želji po izboljšanju pasme japonske­ga špica znova križali z nordijskimi.

Mladič japonskega špica

ZNAČAJ: Japonski špic je bister, vesel in pogumen, a veliko bolj umirjen kot drugi špici. Je zelo prijeten družinski pes, primeren za življenje v stanovanju, kjer je tudi odličen čuvaj in varuh, saj glasno naznani navzočnost nepoklicanih.

NEGA: Kožuh zahteva primerno nego.

2 komentarja:

  1. Zelo lep kuža. Zanima me, kje se ga da kupiti. Našla sem samo eno psarno iz Nove Gorice. Če kdo ve še kak drug naslov naj mi ga prosim posreduje na brita.hriber@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem navdusena nad tem kuzkom. Ce boste slucajno dobili naslov vzreditelja bi bila zelo vesela ce ga podelite z menoj. Lp Marta

    OdgovoriIzbriši